Semaemre28 Didemmmmm 29 çıktı 2 gün sonra verdim 77 çıktı 2 gün sonra yine verdim 175 çıktı sonra da vermedim bekliyorum şimdilik ultrason için canım
Rabia112 gzem_ctyk Benimde tam adet günümde belli olmuştu dayanamayıp kan testi yaptırmıştım 😊 Sizde de belli olur 😊 hayırlı olsun bu aradaaa👏
citlenbigim2212 gzem_ctyk bende öğrendiğimde bu şekildeydi şuan 4+2 deyim İnşAllah gönlünüze göre olur ama var hoşgeldin aramıza 😊
[silindi] gzem_ctyk bilmiyorum ama benim ikinci hafif silik çıkmıştı. Sabaha netlesmisti kan tahlilimde de doğrulandı. Ama belirtilerinden anlarsın sen zaten 😄 hadi inşallah diyelim
Ilkayy gzem_ctyk gzem_ctyk şimdiden hayırlı olsun canım bende gebe olduğumu öğrendim doktora girişim kese görünmedi 1 hafta sonra gel dedi. Gittiğimde bir hafta sonra minnacık kese vardı görmezsen keseyi korkma benim 4+2 de gördüm keseyi. Dersen sabır ederim. 2 3 haftada bekle kalp atışlaırnıda duyarsın ben 6+2 de kalp atışı ve bebeği gördüm
gzem_ctyk Aradılar sabah hastaneden pozitif çıkmış 20 gün sonra kontrole gidicem çok mutlu ve heyecanlıyım rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤗🤗☺️☺️
Hcrcllr gzem_ctyk çok sevindim 😊Rabbim inşallah sağlıkli bir hamilelik süreci nasip etsin sağlıkla kucaginiza alin 😊