Kubrakorkut benim normaldede yuksek tsh’im, duzenli ilac kullaniyodum ona ragmen 6.ayimda 8,70 e yukseldi, doktorum dozumu yukseltti. 150mg kullandim 1,5 ay sonra kan verdim yine 1.20ye dustu cok sukur. Sizede yuksek doz ilac baslatabilir. İlk basta vucut alisana kadar carpinti yapiyor korkmayin😔