Sultan94 sınırda dediyse gidin bence yukselmesi zararli olablir bebegin zeka gelisimi acisindan. Yukselme varsa onune gecilmis olur ilacla. Benim doktorum gebeligin ilk uc ayi 2.5 in altinda olmasi gerekiyor demisti ilk uc aydan sonra 3 un altinda olmasi gerekiyor demisti