Gfrn Zeytininpeyniri öğrenecem canım bende burda değilse balgattadır ben oraya da gidiyorum bazen nerdeyse oraya gidiyorum bugün öğrenirim nerde olduğunu
Zeytininpeyniri Gfrn ben baktım da haftaya p.tesi ve perşembe var benim için geç olabilir 40. Haftam oluyor ,😊 sen kaç haftaliksin
Gfrn Zeytininpeyniri bu hafta yokuymuş izinli mi yani benim 35 bitti bayramdan sonra çizelgem çıksın gün verelim demişti
Gfrn Zeytininpeyniri genelde orda görülmüyor çok hastası var diye ben hastaneden sabah gidip sıra alıyorum hep
Zeytininpeyniri Gfrn onun olduğu güne denk getirmek lazım o zmn sabah erkenden gdip ☺ ben hep randevulu gidiyorum ztn Hilmi beye randevu da zor bulunuyor
Gfrn Zeytininpeyniri aynen canım randevu vermiyor genelde hep dolu diye ben kurnazlık yapıp erkenden fişimi alıyorum :)
Zeytininpeyniri Gfrn benim evim baya uzak hergun gdip Hilmi beyi yoklayamam 😁 kim varsa kısmet o gün 😂
CerenSelvi Gfrn ben tek kişilikte kaldım, duş var ama ben kullanmadım. Süslemeye izin var ama biz yapmadık
CerenSelvi Gfrn bana oğuz hoca denk geldi. Kesinlikle bütün şartları zorlamadan sezeryan yapmıyorlae. 4. Gün karar verdiler bana sezeryan için suni de aldım
CerenSelvi Gfrn spinal mi genel mi diye soruyorlar eğer kan rahlili uygunsa spinale müsaade var. Ben de onu seçtim 😇
CerenSelvi Emelimsi ben hissetmedim bile ama bence yapı meselesi korkmuyordum zaten. Ben çok pozitif girdim doğuma ondandır belki. Siz de öyke olun 😇
Zeytininpeyniri CerenSelvi ay vala pozitifligine hayran kaldım 👍👍😊 inşallah bizimde herşey yolunda gider
Zeytininpeyniri CerenSelvi demekki 40 bitince direk sancı veriyorlar bazı hastaneler 42 ye kadar bekletiyor sevdim bu yönünü de 👍😊