Gfrn aynen ya bnde çok korkuyorum çatı muayenesine bile izin vermemistim korkudan 😳 benim gittiğim doktorlar hep normal doğumdan yana Hilmi hocanın da sezeryandan yana olduğunu söylediler baskı yapmıyormus normal olacak diye .... Bu hafta baktım da randevusu yok Hilmi hocanın onla konuşacaktım doğumu bnde