Yusuf__eren canım bende klomen + çatlatma iğnesi olmuştum iğneden sonra benimde 16 gün geçmişti negatif görürüm diye test yapmamıştım o güne kadar sonra amaan yap dedim yaptım iki çizgi çıkmıştı şükür. Sende yap bakalım Rabbim insallah nasip etmiştir sanada ve isteyen dileyen hayalini kuran herkese