Mavi_- ayset73 aynen biraz daha bekle bende pazartesini bekleyecem inşallah adet olmam her ay umutlanmaktan sıkıldım
ayset73 Mavi_- cok zor gercekten bir durum ben hamile kaliyorum normalde ileri hafta olup kalp atislari duruyor kurtaj oluyorum bir senedir ara verdim şimdi bu testleri yaptim kalırım insallah
gizemozdemir1990 Yusuf__eren ben adet olacagimi dusundugum ay hamile kaldim. Suan umudunuz daha az ya gecen aya gore, tutmus olma ihtimali var bence😊
ayset73 Mavi_- inanki 4 yıldır araştirmada teşhis yok hem genetik hem metobolozma hem noroloji arastiriyor
Mavi_- ayset73 anladım canım geçmiş olsun allah sağlık versin gönlündekini versin inşallah bu ay da güzel haber alırsın
[silindi] Yusuf__eren ben yaptım canım 10.gun 2.cizgi çıktı ama soluk bi sekilde dayanamadım inşallah iğnenin etkisi değildir çok korkuyorum yine olumsuz olcak diye 2.cizgiyj gördüm ama
Yusuf__eren [silindi] ben daha hala yapamdm cnm inş doğrudur canm rabbim gönlüne göre versin 5 gün sonra tekrardan yap cnm ama erken baya