sehrengiz_8 Omay0707 inşaAllah ikimiz içinde bu ay hayırlı olur büyük ihtimalle sağlıklı gebelik olursa aynı aylarda doğum yapacağız
Yusuf__eren [silindi] 😁😁😁vaalla canım Cesaretim yok birde benim âdet düzensiz olunca 40 45 buluyor daha geçmedi onu bı geçsin yapcam olmazsam
Birsen2906 Yusuf__eren benimde adetim 2 Nisan olmazsam 7 Nisan doğum günüm o gün yapicam🤭 sabredebilirsem tabi
Yusuf__eren Birsen2906 😍😍😍ay inş ikimizde hayırlısından tabi naisl eder Rabb’im benim ilk hamileliğim doğum günde öğrenmiştim 😊