Yusuf__eren umudumvar2 ben bunun farkına vardım canım varsada kaenimda zaten yoksada yok hayırlısı diyip Rabb’im burkmaktan başka çarem kalmadı
Omay0707 Mavi_- yapma vallahi cıkmıyor 😁 test aldım 5 6 tane 2 güne bir yapıcam bakalım çıkarsa haber veririm sende yaparsın😁
Yusuf__eren Omay0707 🤣🤣🤣 kızlar bekly bence bende 5 kere feln yaptım hemde erken gebelik testi bizlere de güzel haberlerinizi verin cnm
Mavi_- Omay0707 bende 2 tane test aldım kendimi tutayımda geç yapayım diye senin testler çokmuş sen yap bana da haber ver kendimi tutamaz yarın yaparsam da bilemiyorum 😊
aslidbd Yusuf__eren ben şimdiye kadar hiç ayırt edemedim adet dönemindeki belirtiler adet mi hamilelik mi? o yüzden artık idrar testi yapmıyordum mesela:)) ama en önemlisi seni strese sokmayacak her ne ise onu yap zaten daha erken😉🙂
Edaozencan Yusuf__eren inşallah Allah hayırlısıyla nasip etsin inşallah hamilesindir 🥰 Rabbim olmayan isteyen herkese nasip etsin