fethiyeli48-48 eşim işten dönene kadar eczaneler kapanmıştı nöbetçi baktık ama yakınlarda da olmayınca bekleyelim dedik. Öğleden sonra baktığımda aynı duruyordu bir değişiklik yoktu ben de kuruma çizgisi oluşmuş mu acaba diye baktım ana göremedim tekrar bakayım