fethiyeli48-48 benim kürtajdan sonra sürekli adet öncesi-sonrası farketmez hep karnımda kramplar oluyordu adet sancısı gibi, şu an yine o var acaba üşüttüm mü diye 2 gündür sıcak su torbası yapıp ayaklarıma koyuyorum ama sancı hafiflese de geçmiyor. bir de birkaç gün vertigo atağı gibi hafif başım döndü ama bir şeye çok üzülmüştüm ondan oldu diye düşündüm. Onun dışında bir belirtim yok. Testi açıp baktım bir tık daha net görünüyor ama kamerada belli olmuyor 😥