Beyza070707 miniko_2308 çok merak ettim çıktımı sonucunuz bence var ama daha çok yeni olduğu için silik çıkmış bence 🥰
miniko_2308 Beyza070707 ben de merak içindeyim, yarım saat önce aradım doktor çok yoğunum 1 saat sonra ara dedi bekliyorum, inşallah hayırlı haber alabilirim :)
Sudeekalay miniko_2308 e nabız dan bak canimmm orada görünür çizgiyi bende gördüm gibi inşallah vardır yaa merakla bekliyorum bende dualarım seninle
miniko_2308 Sudeekalay çok sağolun teşekkürler şimdi aradım sonuç çıkmamış yarın öğlene doğru ara dedi 😥
derindemir miniko_2308 bütün yorumları tek tek okuyordu sonuç için😄beninde etiketleyin lütfen yarın🤲🏻dualarım sizle
miniko_2308 fethiyeli48-48 doktor komşumuz sayılır ya yalan söylemiyordur inşallah 😃 e-nabıza sürekli giriyorum ama sağlık ocağı geç yüklüyor zaten yine görünmüyor
miniko_2308 gizemozdemir1990 hava çok soğuktu hastane uzak diye gitmedim sağlık ocağına gittim, geçen sefer aynı gün çıkmıştı ama şimdi tahlillerin bir kısmı çıkmamış özellikte beta sordum o çıkmamış dedi doktor
fethiyeli48-48 miniko_2308 madem doktor tanıdığınız barkodu sorun onlar kendi sistemlerinden görürler telefonla
gizemozdemir1990 miniko_2308 bence siz gidip erken gebelik testi alin ben olsam dayanamaz aksam yapardm :) wc ye skisip yapin bu aksam
edb06 miniko_2308 hangi ildeyseniz …. İli laboratuvar sonuçları yazabilirsiniz öyle öğreniliyor diye biliyorum.
miniko_2308 irem_321 yok maalesef en geç enabıza düşüyor, baktım şimdi tahlil sonucu çıkmamış hala maalesef
miniko_2308 gizemozdemir1990 ben gebelik testleri sabah yapılır diye bildiğimden hiç aklıma akşam yapmak gelmedi, sağlık ocağından dönüşte de alsam mı acaba diye düşündüm ama geçen sefer çok çabuk çıkmıştı yine öyle olur zannettim :)
gizemozdemir1990 miniko_2308 benm dedigim normal test degil, erken gebelik testi. Ben adet 1 gun gecince aksam yaptim silik cikti. Sizin erken gebelik testinde cikar
miniko_2308 gizemozdemir1990 erken gebelik testinde sabah akşam farketmiyor yani, keşke alsaymışım üzüldüm şimdi bilmiyordum bunu