fethiyeli48-48 geçmiş olsun başınız sağolsun. Ben çok yoruldum bu ay test bile yapmak istemiyordum ama benim de erken öğrenmem gerekiyor, bir de negatifi göreyim en azından hamile miyim değil miyim sıkıntısı yaşayıp adeti geciktirmemiş olurum diyordum. Silik çıkınca aklım karıştı. Barkod numarasını almayı akıl edemedim sağlık ocağından çıktıktan sonra bir arkadaşım söyledi. 5′te sağlık ocağını arıcam. adet olcakmış gibi hissediyorum bir yandan da ama hayırlısı bakalım ☺️