KezibanUan 2015seis 33+1 günlük hamileyim 🤗geceleri uyku yok sürekli hareket ediyor şu an bile ☺️ erken doğum riskimiz yok şükür çok lavaboya çıkıyorum geceleri midem yanıyor 🤦🏻♀️ gündüz 1 saat yürüyorum ev işi kızım derken zaman geçiyor 🤗 31+1 de 2 kg 33 cm Di
2015seis KezibanUan masallah canm insallah oyle devam eder tabi karnimizdaki kiloyla cikmiyor bdbisler yine 300 gram kadar oynama oluyormus
KezibanUan Ikicocukannesi32 yumurta kaşar peyniri et yiyorum meyve kilo aldırıyor diye duymuştum çok meyve yiyorum şekerim normal çıktı. Yüksek çıkarsa meyve önerilmiyor. İştahım çok açık belki ondandır ilk kızın geriden gelirdi hep bu kızım önden gidiyor 2.bebegim olmasından da kaynaklanıyor olabilir 🙏🏻🤗
Ikicocukannesi32 KezibanUan benimde ikinci gebeligim acaba 30 flu haftalarda kacti kilosu bebisin bana az geliyor kilosu suan 33 üm kac oldu bilmiyorum ama fazla kilo saglik degil tabiki ama ilk kizim 2670 dogunca cok zayifti kucagima almaya korkuyordum oglum da 3 3 bucuk dogsa yeter bana
KezibanUan Ikicocukannesi32 ben 30. Haftada değilde 31+1 de gitmiştim doktora ozaman 2 demişti birde 25+6 da gitmiştim 1 kilo demişti 30 dan sonra kilo almaya başlıyorlar merak etmeyin benim kızım. Bir hafta geriden geliyordu 3.360 doğdu son haftalar çabuk toparliyorlar ayın 5nde doktora gideceğim sizin bidaha ki kontrol nezaman? Sırtım sağ göğüs altım çok ağrıyor bugün başladı doktorum acile gel. Bi bakalım dedi nefes darlığı devam ederse. Gidersem ben size kilosunu yazarım 🙏🏻
Mymom_61 33 olduk agirlasmamin dışında hiç bir sorunum yok bebeğim de uslu hareket ediyor ama gece uyutmayacak kadar değil umarım doğunca da böyle uyumlu olur oğlum ❤️ sadece makat duruyor henüz dönmedi
Zeyneperen 2015seis bizde 33+2 aynı durumdayız ama ben elimden geldikçe hataket etmeye çalişiyorm yoksa balon gibi şişiyorum 🙈
2015seis Zeyneperen valla bende istiyorum ama bana hareket yasak canim sıkıntılar olduğu icin doktor yasakladi ama hastaneye gittigimde bebege kiyafet alma bahanesiyle falan az yürüme yapiyorum yinede ama sonra agridan yataklara düşüyorum
Gamzeaykn Bizde 33+5 olduk kızlar cumartesi kontrolümüz var bakalımm iki hafta önce 1850 gr dı şimdi kaç kilo nasıl öğreneceğiz bu haftalarda nst ye bağlanan var mı ?
Eczmery123 2015seis ben şu an tam 33+0 haftalık oldum 😊 geceleri uyuyamıyorum. Sabah uyandığımda bacak ağrısı çok oluyor(özellikle sol). Sabah bulantıları oluyor ama kahvaltıdan sonra geçiyor. Et hâlâ yemekte zorlanıyorum. Kızımın hareketleri iyice kendini belli etmeye başladı 🥰
2015seis Eczmery123 kirmizi eyten ben en basindan beri tiksiniyorum canm sol tarafima yattigim icin benimde sol bacak cok agri yapiyor sirt agrisi falan bazen sağıma yatinca kalbim cok hizli atiyor nefes almakta cok zorlaniyorum