2015seis Eczmery123 kirmizi eyten ben en basindan beri tiksiniyorum canm sol tarafima yattigim icin benimde sol bacak cok agri yapiyor sirt agrisi falan bazen sağıma yatinca kalbim cok hizli atiyor nefes almakta cok zorlaniyorum
Gamzeaykn Kızlar bizim de bugün kontrolümüz vardı Allah’a şükür bebeğim gayet sağlıklı ama nst ye sokmadı daha büyük ihtimalle diğer hafta sokacak doktordan doktora değişiyor çünkü 🥳😘