30+2 deyız benımde en cok korktuğum erken doğum. Anneme geldım yiyip içip yatıyorum 😒 doktorum ıkı gun once kontrolden sonra ciğer gelıştırıcı verdı bız hazırlıklı olalım ne olur olmaz dıye vuruldum dun ve bugun. Progeston verdı ayrıca fıtıl olarak kullan erken dogumu engelleyelım dıye. Sancım yok sadece arada vajınamda aynı adettekı gıbı batma gıbı ufak seyler hıssedıyorum ama olur diyorlar ne bıleyım korkuyorum bende 😒