OznurAlaca Bende 35 haftalık ikiz gebeyim🙏🏻 Merdivenleri çıkarken muhakkak dinlenerek çıkın ve yavaş yavaş çıkın..yarım saat hareket ettiyseniz 2 saat uzanarak dinlenmeyi ihmal etmeyin. 30.haftama kadar bende çok iyiydim her işimi kendim yapıyordum araba kullanıyordum alışverişe kendim gidiyordum ama aslında kendimi yoruyormuşum. 33.haftada bir hastane yatışımız oldu onunla anladım :) Kendinizi fazla yormadan yapın işlerinizi ve gerçekten uzanarak dinlenmek aşırı işe yarıyor. Eğilip kalkmalara çok dikkat edin asla tekli bir gebe gibi düşünmeyin kendinizi bizlerin ağırlığı vücudumuzdan bebekler tarafından çekilen bir çok şey çok daha fazla o nedenle biz dikkat edelim gerisi Allahıma emanet🌸