OznurAlaca Ha onlar 5 aylık ikiz bebeklere gebeyim ikiz anneleri erken doğum olur diye korkuyorum ne yapmalıyım ne yapmamalıyım sizler neler yapıyorsunuz mesela evi süpürmek sizce tehlikeli mi evim 4 kat ve asansör yok yürümem tehlikeli mi
Gamzelim12 OznurAlaca 31+2 yiz biZde işimi hep yaptım hergün sildim süpürdüm yorulmadan dinlenerek ama şimdi bel agrıısı oluyor çabuk yoruluyorum daha yavas yapıyorum dolasıyla yormamaya calısıyorum iki can kolay degil 🌸
Minnakhamis OznurAlaca kuzum 30 haftalık ikiz gebeyim ben biraz fazla dikkat ettim kendi kahvaltım ve yemek dışında birşey yapmadım 😀 merdiven konusuda bende 4. katta oturuyorum asansör yok dinlene dinlene çıkıyorum artık 🤷🏻♀️😀
Busramehmet OznurAlaca 18 haftalık ikiz gebeyim bana da yardım edin tekme hissedemiyorum gibi ilk hamileliğim ama elimi karnıma koyunca pıt pıt kalp atıyo gibi şey oluyo ayırt edemiyorum erken doğum için doktor en erken 34. Hafta normal zamanı erken olarak 36 dedi ve sezeryan ilk hamilelik oldugu için dedi bana bende yeniyim 🤦🏼♀️
Hasibe123 OznurAlaca bizde 36. Haftamiza girdik bebeklerimle. Dikkat etmen lazım kendine temizliğini yaparsin ama dinlene dinlene kendini yormadan günlere bölersin çok yorulursab kendini bu şekilde ayarlaman lazım. Yukarı uzanma her türlü dikkat etmemiz lazım ikiz gebeliklerde erken doğum riski olduğu için. Rabbim sağlıkla zamanında kucağımiza almayı nasip etti hepimize inşallah
OznurAlaca Minnakhamis kullandığın bie ilaç varmı peki bende çok çabuk yoruluyorum evi süpürüyordum ama birde bana sorun sanki bir apartmanı temizlemiş gibi oluyorm
Minnakhamis OznurAlaca nasıl bir ilaç canım ?kaç haftalıksın bilmiyorum ama haftan ileriyse çok normal ev süpürünce yorulmaz birde ikiz gebesin yâni 🌸 daha dikkatli ol bence ağır iş yapmak rahim ağzını kısaltır
OznurAlaca Busramehmet çok normal onu bende başta hissediyordum o hıçkırığı tam 19 haftalık 20 arası kuvvetli hissedersin canım
Rerere 25+1 günlük ikiz gebeyim bende kasılmalarım çok arttı bu ara sizde de aynı durumu yaşayan var mı?
Minnakhamis Busramehmet kuzum ben ilk 19 da hissettim ikizlerimin hareketlerini benimde ilk gebeliğim 🌸 yani belli olmuyor herkeste farklı bu hareket hissetme olayı kontrollerde herşey yolundaysa kendini strese sokup üzme ♥️ banada 34 dedi doktorum ama bir sıkıntı çıkmazsa daha fazla beklemeyi düşünüyorum ben 🤷🏻♀️ İkizlerde genelde sezaryen yapıyorlar canım riske atmıyorlar doktorum banada sezaryen dedi 😀
reyhandoymaz OznurAlaca aynen ama çok zor inanın ki şuan da da hastanede yatıyorum sürekli bir sorun çıkıyor çok zorlanıyorum artık şükür bebisler iyi ama beni mahvediyolar🤭
OznurAlaca reyhandoymaz karnıniz çok büyüdü mu benim boyum 1.60 acaba tam olarak iyi büyüyecekler mi onu da merak ediyorum
reyhandoymaz OznurAlaca karnım baya var benim ki bir anda çıktı sizinde öyle olur muhtemelen büyümelerini de dert etme önerilen gıdaları tüket bence