Sizlerde takipte kalarak dikkat ederek merak etmeyin gelip geçer bebeğimiz için değiyor ben hamileliğimin başında fark ettim başından sonuna kadar sıfır tuz ölçülü yemek şekerde çıktı insülin verdiler ekstra ağladım ama sonu güzel oldu geçti gitti Doğumdan 2 yıl sonra böbrek üstü bezini aldırdık tansiyon problemim kalmadı şükür bu gebeliğimde şekerde tansiyonda çıkmadı umut olsun sizede 🤗🤗🤗