egemommm Buket1906 hamileyken çıktı canım 30.haftamda 15/9 çıkmıştı sonra ara ara yükseldi ilk adalat vermişti sabah akşam, sonra alfamette verdi onu da günde 3 kere içiyorum,çok şükür Bu aralar düşüş göstermeye başladı
Buket1906 Merveysel15 oy prenses geliyor demek, doğuma kadar devam ilaca o zaman günde kaç defa verdi
egemommm Buket1906 evet canım ama son haftalarda tehlikeli olabiliyormuş gebelik zehirlenmesinden dolayı sıkı takip gerektiyor, her gün tansiyon bakıp doktora söylüyorum, yüzün şişerse hiç bekleme hemen gel diyor
Merveysel15 Buket1906 günde 2 defa kullanıyorum sabah akşam ölçüm yapıyorum 3hafta sonra doktor kontrolünde tansiyon sonuçlarına bakacağım dedi doktorum diyet ve sıfır tuz bakalım inşallah düzelir.
rmdfile Buket1906 gerek kalmaz inşaallah canım kader arkadaşıyız benim de ailede tansiyon hastalığı genetik malesef. Beslenmene dikkat eder ilacı kullanırsan bi şey olmaz Allahın izniyle. İlaç korkulacak bi ilaç değil gerçekten ben günde 4 tane içiyorum. Burda geçmiş postları okudum 8 tane içen varmış doktora sordum bebeğin gelişimini etkilemeyeceğini söyledi. Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻
YazeeL rmdfile ben de onlardan biriydim günde 4 defa 2 şer içiyordum ek birde başka ilaç sabah akşam benim tansiyonum böbrek üstü bezinden kaynaklıymış ilaçlarda etki etmiyordu sıfır tuzla ve aşırı diyetle 38+ 5 de sezeryanla doğum yaptım
Dryalp Bademmmm benm vardı sinir stresten sonradan düştü hamile iken ama 30dan sonra dikkat ettim hep cok sukur doğum yaptım ama
Bademmmm Dryalp masallah Allahım size bağışlasın yavrunuzu peki nasıl dikkat ettiniz siz sanırım tansiyon hastasısınız peki doğumuz ne şekil oldu sezeryan anın da çıkarsa tansiyon ne yapıyorlar ben ondan da korkuyorum bide erken doğum yapmaktan
Dryalp Bademmmm amın canım Rabbim sizede bağışlasın sezeryan yaptım belden asarı uyuşturuldum korkmayın normal olursa sıkıntı olur agrıdan yükselebilir tansiyon ben inisülin kullanıyordum birde zorunlu sezeryanla 37+3de alındı zaten ameliyatta tansiyon yüksek olması iyimiş cünkü düşüyormuş benım düştü midem cok bulandı o kötü yaptı benı inanın yoksa ne agrı ne sızı vardı birde doktorum kistimi bile almış bana demeden
archmom Buket1906 ben kullanıyorum ama tansiyon sorunum oldugu için değil . 25. Haftada erken dogum tehlikem vardı . Bu ilaçların bir etkiside kasılmayı durduruyormus . Sabah aksam 1 hap alıyorum. Yan etkisi hiç olmadı tansiyon sorunum olmadıgı halde . İsmi adalat crono 🙏🏻
Bademmmm YazeeL merhabalar gebelik boyunca hep ne kadar oldu tansiyonunuz masallah haftasında doğum yapmışsınız benim de tansiyonum çıkıyor neler uygulandı size
rmdfile YazeeL ayy maşaallah yaa sağlıkla hızurla büyütün bebeğinizi 🤗 darısı başımıza inşaallahh dua edin bizlere de 🤲🏻 Evet böbrek safra kesesi tansiyonu etkileyor benim tamamen genetik galiba🤷♀️ Diyeti diyetisyen eşliğinde mi yaptınız
YazeeL @rmdfile Bademmmm hiç sormayınnnn aşırı aşırı yüksekti 14-9 nerdeyse normal kabul ediyorduk 20-12 lere bile çıkıyordu diyetle işte 15-10 larda görüyordum çok ta düşüremiyordum tansiyonum çıktıkça sarımsak yutuyordum bir iki tane bana iyi geldiğini düşünüyordum bilmiyorum yada psikolojik anında düşmeye başlıyordu içince bol yoğurt ayran magnezyum falanda vermişti doktorum oda düşmesini sağlıyormuş benim birde gebelik şekeri çıkmıştı üzerine şekerli şeylerde yasaklanmıştı karbonhidrat falan aşırı diyet yaptım ben hamileliğimde 7 kilo aldım sadece oda doğumda gitmişti eve geldiğimde eski kilomdaydım 9 ay boyunca dikkat ettim zordu ama değdi doğrusu
YazeeL rmdfile büyüdü bile teyzesi 6 yaşında şu anda doktorlar neler neler dedi 5 ayı bi görsek 7 aylık alırız ama çok şükür 4 38+5 i gördük normal yapmayız dediler ben suni istedim bi kaç saat bekledim etki etmeyince riske atmamak için sezeryan oldum ki çocuğum da kiloluymuş zor olurmuş yani ama resmen kendi doktorum oldum sürekli takipteydim kendi mi 1 değil 3 doktora gidiyordum içim rahat etmiyordu her hafta bi doktora gittim 🙈
nurbarasoglu Buket1906 benim gebelikten çmce tansiyonum yoktu gebelikte çıktı 27. Haftadayım yaklaşık 2 aydır günde 3 kere alfamet ilaç ve coraspin kullanıyorum önce holterle takip edildi 14 9 15 8 çıkınca doktorum riske atmadı şimdi suyum sınırda bu da tansiyonun tetiklediği bişey o yüzden şimdide kan sulandırıcı iğne kullanıyorum korkmayın pozitif olun ama hafife de almayın hiç bişeyi çocuğun gelişiminde hiç bişey yok çok şükür onu etkilemiyor öyle olsa zaten doktorlar vermez
rmdfile YazeeL maşaallah yaa Allah merhametli insanlarla karşılaştırsın ömrünü bereketli etsin 🤗 nasıl moral oldu anlatamam Allah razı olsun ben de dikkat ediyordum daha da edeceğim inşaallah 🤗 Her sağlık sorununda asıl mesele kendi doktorumuz olmamız galiba 🤗