Mesela benim tansiyonum çıktığı zaman kırmızı pancar hasliyorum uzerne bol limon sıkıyorum suyuyla içiyorum gerçektende düşürüyo bir iki defa yiyince fark ettim ben sonra evde bulundurmaya başladım iki günde bir yapıyorum yiyorum bende olumlu etki gösteriyo ama sizleri bilemem. Gebelik olmasa zaten ilacım var gayette düşürüyo ama işin ucunda insanın yavrusu olunca herşeyde bı çare arıyo.