Dryalp Gizem957 düşürüyor benm tansiyonum 16 10du 12 8yapmıstı ama moreliniz de iyi olması gerek son zamanlarda çıkmıştı
Buket1906 Gizem957 benim nabızım yükseliyor en fazla 90 larda çıkıyor galiba nabız hakkında hiç bişey demediler ama tansiyon için takip et sürekli diyorlar sana neden hap vermiyor ki doktorun
Gizem957 Buket1906 kız 90 nabız yüksek değil benim 120lerde cıkıyo doktor ilaç vermedi stres e baglı diye ama ben kendi ağzımla istiyom artık
Neseee Buket1906 tansiyon yüksekliği nedeniyle kan basıncı yükseliyor o yüzden bebege kan az gidiyor oda gelişimini olumsuz etkiliyor kan sulandırıcı olarak veriyor ki en az oranda etkilensin ama en büyük etken kesinlikle tuz tuz tuz yemeklere atmıyorum eve kim gelirse tabağına göre atıyor turşu hamur işleri makarna pilav asla yok çok istersen 2 kaşık Max. Oda ekmek yemeyip dikkat etmen çok önemli benim ikinci hamileligim ikiside aynı şekilde oldu oluyor dikkat ederek ilk doğum da bile hiç yükselmedi tansiyonum çok şükür
Buket1906 Gizem957 aynn düşük nabızım çok şükğr canım ama önemli olan tansiyon vermiyor mu hala ilaç istedikçe
Gizem957 Buket1906 yok ama böyle. Giderse verecek galiba kalp doktoru biseyler yapmamız lazım dedi cunku benim hep hastane ortamında 14 15 cıkıyo demek ki. Yükselmeye meyilli
Buket1906 Gizem957 canım hep yükseliyorsa evde de hap kullan bence sürekli de heyecandan yükselmez ya demekki gebelik tansiyonun var
YazeeL Buket1906 tuz gerçekten çok büyük etken sitres te yapmamalı tetikliyor şükür sizin düzene girmiş
Buket1906 Gizem957 takılmadı holter canım evde iyi tansiyon o yüzden ilaç vermelerine şaşırdım Bi sıkıntı olmaz inşallah
rmdfile Dryalp merhaba kızınızı sağlıkla kucağınıza almanıza çok sevindim🤗 ben de tansiyon hastasıyım kaç haftalık doğum yaptınız acaba benim gebelik öncesi hipertansiyon ilaç kullanıyorum 7. Haftadan beri
rmdfile Buket1906 ben kullanıyorum canım strese heyecana bağlı tansiyon ilerde kronikleşebilir ilaç vermesi iyi olmuş zararlı bi ilaç değil ben doktorumla detaylı konuştum bu konuyu düşük dozda etkisiz bi ilaç korkmayın rahat olmaya çalışın kontrol altına alınır Allahın izniyle 🤲🏻
Buket1906 rmdfile inşallah doğumdan sonra kalmaz heyecandan çıktı benim ailede de var genetik canım annem babam teyzemler tansiyon hastası
rmdfile Buket1906 gerek kalmaz inşaallah canım kader arkadaşıyız benim de ailede tansiyon hastalığı genetik malesef. Beslenmene dikkat eder ilacı kullanırsan bi şey olmaz Allahın izniyle. İlaç korkulacak bi ilaç değil gerçekten ben günde 4 tane içiyorum. Burda geçmiş postları okudum 8 tane içen varmış doktora sordum bebeğin gelişimini etkilemeyeceğini söyledi. Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻
egemommm Buket1906 hamileyken çıktı canım 30.haftamda 15/9 çıkmıştı sonra ara ara yükseldi ilk adalat vermişti sabah akşam, sonra alfamette verdi onu da günde 3 kere içiyorum,çok şükür Bu aralar düşüş göstermeye başladı
Bademmmm Dryalp iyi geceler bugün benim de tansiyonum ölçülürdü ama panik atak hastasıyım doktor hastane görünce ölüyorum korkudan bugün 13.07 çıktı tansiyonum acilde ki doktor git dinlen 12 ye düşür dedi bende aşırı paniğim düşüremem bu ortamda dedim o zaman yatış verecem o zaman dedi 36. Haftalık hamileyim dinlenince direkt düşüyor korku olunca cıkıyor idrarda protein cıkmıyor sizin nasıl gelişiyor
Dryalp Bademmmm benm vardı sinir stresten sonradan düştü hamile iken ama 30dan sonra dikkat ettim hep cok sukur doğum yaptım ama
Gizem957 Bademmmm 13 7 yüksek değil ki o kadar bide senin haftan çok güzel zaten önce var mıydı tansiyon sorunun birden mi böyle cıktı ben ilk ölçüldüğümden beri böyle ama çok heyecan yapıp korkuyorum ondan diyo doktor 13 7 güzel Bi tansiyon yüksek değil