Esradgn3558 YazeeL ben de öyle eşimin yanındaydım yüksekova’da son iki aydır ailemin yanına İzmir ' e geldim İnşallah ya sağ Salim gelirler ve sağlıkla kolayca bir doğum geçiririz 🤲😇
YazeeL Esradgn3558 ayyyyy inşşşşşş senin kaçıncı gebelik benim iki ama genede heyecanlı insan daha önce hiç hamile olmamış gibi 😍
Esradgn3558 YazeeL benim ilk gebeliğim cinsiyeti erkek 😊 seninki ne bebeğin ve diğer evladının 😍 ben de iki çocuk olsun istiyorum 💥😁
YazeeL Esradgn3558 ilki erkek ti benim de şimdi kız Allah nasip ederse 35+6 günlüğüz az kaldı bekliyoruz bakıyorum
Esradgn3558 YazeeL 🥰😍tam hayalim böyle benim de nasip olursa 😅 maşallah Allah nazarlardan saklasın , bebeğin de sağlıkla gelsin inşallah canımm 😇
riverandsun YazeeL ben ben🙏🤩Uygulamaya göre son 35 ama sezaryen olacağım için tam 30 gün kaldı. İlk hamileliğim nasış geçti hiç bilmemiştim ama bu çok zorladı. Sağlıkla sona doğru ilerleyelim inşallah🙏🙏
YazeeL riverandsun ilkte zorlu süreçlerim olmuştu tansiyon şeker çıkmıştı şükür bunda öyle birşey olmadı ama süreci bilmekte heyecanlandırıyor sanırım