YazeeL ben kabusta görüyorum rüya da rüyalarımda bebeğimi doğurduğumu hatta emzirdiğimi, öptüğümü falan görüyorum 😍 kabus olarakta bir kere bebeğimi karnımdan almak istediler çok güçlüydü ama vermedim dua ettim uyurken ağladım sonra uyandım , bazen de eşim yanımda değil onun doğuma gelemeyeceğini görüyorum doğuma giderken ağlıyormuşum gibi görüyorum falan 🥲😅