YazeeL Omerkubraa normal Doğum mu olacak benim ilki sezeryandı şimdi normal istiyorum o yüzden kestiremiyorum merak içerisindeyim 😍😍😍
YazeeL riverandsun ilkte zorlu süreçlerim olmuştu tansiyon şeker çıkmıştı şükür bunda öyle birşey olmadı ama süreci bilmekte heyecanlandırıyor sanırım
Omerkubraa YazeeL vala canım ilk bebeğim normal istiyorum korkuyorum her ikisinden de ama sezaryan istemiyorum son güne kadar beklicem