Neslihan1903 melmural bende uyuyamıyorum uyku neydi hatırlamıyorum 35+4 1 saat uyursam şükür ediyorum 😂
Neslihan1903 melmural çatı ağrısı çok zorluyor attık dönmek imkansız hala geldi az kaldı dayanacağız 💕🤗
-yesim- melmural ya ha doğdu ha doğcak diye uyuyamıyırum durup dururken erken dopum riski çıktıı içerde tutmaya çalışıyoruz 35 haftalığız inşallah totosundaki kurt durursa 2 hafta daha bekliycekkk
Gull_94 melmural 29+6 olcam 00.00 da 20 baslarndan berı gecelerı uyuyyamıyorm butun gun sersem gıbıyım bıraksalar uyurum 3ay falan degısık bı mood 😂
Gull_94 melmural aynen😂kızımda son ıkı ay koltukta yogunlktan uykusuzlktan uyuyaklıym bayılıyım dıye beklıyodm resmen bu da oyke gececk gb duruyo sımdıden bakalım🥲😂
Semanuratak melmural bizim minnoş hiç durmuyor çok hareketli 🤭 sanırım resmen uykusuzluğa şimdiden alıştırıyorlar bizi 😁😁
Semanuratak melmural bide sol tarafa yatmakta eziyet gerçekten artık sol bacağım ve sol kolum felç resmen 😏😏
Smyy00 Bademmmm ben 1 gibi yatıyorum fakat kaçta yatarsam yatayım sabah 5-6-7 bazen sabah namazına kadar uyuyamıyorum sabahı kılıp öyle uyuyabiliyorum sonra da 12 de ancak kalkıyorum doğal olarak her gece yatıyorum uykum var ama kesinlikle uyuyamıyorum
gulsahaliarya 37deyim hem gece uyuyup öğlen uyanıyorum bide 2 yaşındaki oğlumla öğlen uykusuna yatıyorum üstüne 😁 ilk hamileliğimde bende uyku sorunu yaşıyodum bunda maşallah kafamı yastığa koysam gidiyorum
Smyy00 Bademmmm aynen öyle ilk başladığı haftalarda çok kötüydüm şimdi artık uyuyamama ya da alıştım mecburen 12 de kalkıyorum çünkü sabah uyuyorum sadece ona da alıştım yapacak birşey yok :/ama kötü genede yatıp yatıp uyuyamamak