Smyy00 Bademmmm aynen öyle ilk başladığı haftalarda çok kötüydüm şimdi artık uyuyamama ya da alıştım mecburen 12 de kalkıyorum çünkü sabah uyuyorum sadece ona da alıştım yapacak birşey yok :/ama kötü genede yatıp yatıp uyuyamamak
Sigde melmural bende 36+1 im. Zaten ağrılardan yarım yamalak uyu uyan sarhoş gibi oluyordum. Şimdi o kadarcık da kalmadı :( karnım birden çatladı ve felaket kaşınıyor karnımı açtım oturuyorum gecenin bu saatinde 😒
Serrax melmural yarın sezaryenim var ve ben uyuyamıyorum,3 ten beri uyanığım dolanıyorum ortalıkta. Gürültü olmasa iş falan yapıcam o derece uykum kaçtı🤦🏼♀️
Damlot Şuan ağzımda çiğneme tabletiyle 05:21de yazıyorum bu 3.uyanışım. Midem çok fena herzaman ki gibi. Ara ara uyumuşum😢 35.hafta🌸
bukabu melmural ben malak gbi yatıyorum deliksiz ama 5 gbi uyanıyorm birdsha uyuyamıyrm ve cook sıkılıormm tek basımaa eşim uyuyor😁