Ben de 33. haftadayım. Bizim bebiş 27. haftadan beri baş aşağı duruyor. Geçen haftaki yani 32. haftaki kontrolde de 2008 gr olmuş. Ve bizim bebiş geçen hafta bir erken gelmeye yeltendi. Doktor kontrolüne gitmiştim, nstde benim hiç hissetmediğim yoğun sancılarım çıktı. Doktor bu sancıları hissetmeyişime şaşırdı. Sonra alttan muayene ettiğinde de 1 cm açılmam olduğunu bebeğin aşağı doğru indiğini söyledi. Hemen yatışım yapıldı. İki gün hastanede tedavim yapıldıktan sonra taburcu oldum. Ama ben hamileliğim boyunca hamile değilmişcesine iş yaptım, yürüdüm vs. Eşim erken doğum riski için bunu sebep gösteriyor. Dikkat edin hanımlar aman. Çok yormayin kendinizi.