Zeyneperen gayet normal. Hani standartlar var ya o önde ya da geride olması standart istatistiklere göre belirleniyor. Ortalamaya göre yani. Oysa sizin boyunuz vücut yapınız daha gelişmişse bebeğinizde ona göre gelişiyor. Yani ortalama gelişim rakamları ortalama bir boy ve kiloya göre belirleniyor. Mesela benim boyum, 170 eşim 185. Şimdi karı koca boyları 160 ve 170 olan bir çiftim bebeğiyle benm bebeğimin aynı gelişimi göstermesi beklenmez değil mi? 2 haftaya kadar ileri ya da geri olması hiç bir sorun teşkil etmiyor içiniz rahat olsun. Doğum tarihinide etkilemiyor. Bu bilgi hurafe.