Anne54 hımm anladım ben de Detaylı ya girdiğimde doktor erken döllenme var muhtemelen dedi bebek boyutu haftasına göre büyük olduğu için ama sonra kendi kadın doğumcuma sordum o son adet tarihimi baz almamı söyledi sonra bebeğin boyutu normale döndü ama şeker olduğu için şu an tekrar 1 hafta önden gidiyor. Benim de biraz karışık yani. Doğunca görcez artık 😬