Eslem0613 Ben detaylı ultrason için ilk kez 23. haftamda Zeynep Kamil’in doktoru Erbil Çakar’ın özel kliniğine gittim. Erbil Bey o zaman ventriküllerin tekini 8.3 olarak ölçtü ve sınırda dedi. Bir de arkadaşım Oya Demirci görsün dedi, bizim Zeynep Kamil hikayesi böyle başladı. İşte oraya gittiğimde de 9 gibi ölçtüler ve acayip felaket senaryoları yazdılar. Eşimle mahvolduk. Hatta bir ara kordosentez yaptırmaya bile karar vermiştim. Daha sonra eşimin arkadaşlarının önerisi ile Kadıköy Bağdat Caddesi’nde Zeki Şahinoğlu’na ikinci kez detaylı ultrasona gittim hemen 24. haftada. O doktor bebeğin hiçbir sıkıntısı olmadığını söyledi. Zeki Bey’de tecrübeli ve çok iyi bir doktor. O böyle söyleyince içimiz rahatladı. Ama Zeynep Kamil’e de yine içim rahat etsin, onlar da bebeğin hiçbir sorunu yok desinler diye gitmeye devam ettim. İkinci kez gittiğimde yine aynı ölçtüler, ilerleme yok dediler. Üçüncü kez gittiğimde asistanı bir tanesi 13 ölçtü, Oya Hanım 11 ölçtü. Son gittiğimde ise Oya Hanım yoktu, asistan 12 ölçtü. Ölçüyorlar ama iyi veya kötü diye hiçbir açıklama yapmıyorlar insana, bu da beni sinir ediyor. Bu sebepten 2 Nisan’da 34. haftamda son kez gideceğim. Allah sağ sağlim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip eder inşallah, çok yıprattı Zeynep Kamil bizi.