Eslem0613 Ben detaylıda özele gittiğimde bebeğin beynindeki ventrikül boşlukları normal ölçüldü. Buraya gittiğimde sınırda dediler, kordosentez yaptır dediler. İmkanın varsa nifty yaptır dediler. Gebeliği sonlandırmanın yasal süresi 26. hafta, acele et dediler. Bana öyle diyince yıkıldım ben. Kordosentez de nifty de yaptırmadım. Şu an hala oraya çağırdıklarında gidiyorum. Kendi kadın doğum doktoruma da her kontrolde ventrikül boşluklarını ölçmesini rica ediyorum, o hep normal ölçtüğünü söylüyor. Bunlar her gittiğimde artmış olarak ölçüyor. En Son bir tarafı 12 ölçtüler. Bir de kalpte ısrarla kaçak görüyorlar. Oya Demirci’ye gidiyorum ben de.