Ozsoyzehra REYHANdnmz sağol inşallah allah gönlüne göre versin sağlıklı olsunlarda kız erkek farketmez
REYHANdnmz Mervesim ewet bu ay benim geceleri çatım sancıdı nedendir bilmiyorum Benimki riskli gebelik pıhtılaşma var iğne kullanmıyorum şikayetlerime en ufak cevap vermedi güldü geçti 😳😳😳
Mervesim REYHANdnmz ya bende bana yapiyo saniyodum sadece sen telefonda ac cok rahatsiz oldugunu falan anlat iyice bence riskli diyosun uzerine dusmesi lazim
Mervesim REYHANdnmz hani siz abartiyosunuz olacak bunlar der gibi guluyo dimi nazliymissin gibi davraniyo
Hazal89 REYHANdnmz bende de pihtilasma var ama iğne vuruluyorum emin değiller dr ama tedbir amaclı iğneye devam diyorlar sizinki hangi tahlil acaba
REYHANdnmz Ozsoyzehra amin canım ilk mi senin Benin üçüncü iki oğlum var inş hayırlı sağlıklı kız oldun üçüncüde isteniyor 😊
REYHANdnmz Mervesim yok öyle aramam sadece ilaç larımı yazdırıyorum telefonda Dünyam da bi doktır buldum belki önümüzdeki ay ona giderim bakalım
Mervesim REYHANdnmz bide cokta degistirme doktoru seni tanimasi bilmesi lazim yine iyi doktor cahit bey aramalara bile cikmiyodu ayakta karsilar ugurlar bu yaptigi tek seyy
Mervesim REYHANdnmz oyle bi tavri var evet 😂 mesela ilac yan etki yapmisti aksamdi gece rahtsizlandim korktum hemen hastanedekiler karsiladi falan ersad beyin hastasi ismimi falan soylediler tamam doktorunuz aradi buyrun hani bu tarzda yaklastilar ilgili aslinda