bgm96 ya ilk gittim dalga gecti kan tahlilim oldugu halde 1 gun geciyo adetleri hamileyiz diye geliyolar yeni nesil yok herkese soyledin mi soylediysen adin dusuk yapti diye cikar paylastinmi sosyal medyada tarzi seyler dis gebede olabilirsin cart curt sikayetlerimi soruyo soyluyorum cok derin uyuyorum uyanamiyorum vs sayiyorum dinlemeden kapiya yoneliyo havalardandir diyo tabi biz şokk 😂😂 esim bile dedi anlamadim hamilemisin degilmisin dedi ilk gelen hastaya bence oyle davranilmaz kaybetti bastan mesela ki yasimda kucuk 22 hevesimizi kirdi ya resmen. Benim adetim 22 gunde bi olir 5 gun gecti diyorum yok duyan kim 😂