Semashbl Stmom sen bilirsin canım ama doktorun önerisini mutlaka dinle çünkü ben yıllardır kullanıyorum bebek için çok önemliymiş gelişimde sıkıntı oluyormuş yani bu ilaç önemli senin kararın tabi
Stmom [silindi] pıhtılaşma testleri yaptırdım henüz sonuclarim gelmedi insallah yoktur tabi de 2 kimyasal yaşadım ne yazikki o sebepten test yaptik
Stmom Milenka mesajda değil normalde de görüştüğümde kısa cevaplar verdi ama başta dedigim gibi henüz oyle cok konuşmadığımız için nasil biri bilmiyorum. 2 kimyasal gebelik demek onun ne demek olduğuna internetten bakabilirsiniz
WmonallissA Stmom 3′e kadar sorun yok diye biliyorum bende ilaç kullanıyorum,1,85 çıktı iki gün önceki tahlilimde
derindemir Stmom troid ikinci beyin diyorlar.hatta bir kaybım var geçen seneden ki doktorum yroid hamilelikte çok sıkıntı bu şekilde hamileliğim zaten olumlu sonuçlanmazdı demişti bana
melekkalkan Stmom hamilelikte sağlıklı gebelik olması için 2 veya 2,5 altında olması gerekiyor . Bende tiroid çıktığında direk ilaca başladım sonra ki aylar düzene girdi . Hamile kalınıyor ama sağlıklı gebelik için tiroid değerinin yüksek olmaması gerekiyor .
Nrgl_cntrk Stmom bence gidin ilacınıza devam eder belki ben hamilelikte bile kullandım tiroit çok önemli
EsrSvm Stmom Canım benimde seneler içinde 3.5-4 arası değişti değerim.En son 2.95 li birşey çıktı.Hiç bir doktor sorun var demedi.Yeni doktorum ise gebelik için 2.5 ve altı olmasını isteriz dedi.Bu yüzden Dahiliye ye görünmemi söyledi.Bende Haftaya salı gidicem bakalım.Sende yine takip et derim.20 ay olcak gebelik planlayalı belki bu yüzden olmuyordu bebeğim 🤷
Stmom EsrSvm bende su pihtilasma tahlillerim çıksın doktora göstermeye gidince bi dahiliyeye görüşeceğim garantiye alayim düşüreyim. Insallah çözümüyle birlikte güzel haberler alırsınız canim 🙏🌸
Semashbl EsrSvm ben 4 yıldır düzenli kullanıyorum ilk başladığım yıllarda kendimce bırakmıştım dahiliye doktoru çok kızmıştı nasıl bırakırsın evliysen çocuk istiyorsan çok önemli bu çocuk olması zorlaşır olsa da Allah korusun bebekte sıkıntı çıkar diye öğün bu gündür düzenli kullanıyorum ben de
Vera18 Stmom hamilelikte 2.50 altında olması gerek ben geçen hamileliğimde bu değerle ilaç kullandım.
Dunyyam Stmom bende hamileyim ilk 4.4 tu ilac kullanmaya basladim en son tahlilim 2.90 a dusmus ama biraktirmadi hala devam ediyorum.ilaca
ozydm Stmom benimde hamilelikten önce 3 çıktı değerim hamilelik istiyordum hormonlarıma baktırdım. Hamilelik için ve hamilelikte 2.5 altı normal kabul ediliyor. O günden beri en düşük dozda ilaç kullanıyorum. Bazen 3 oluyor en son 2.41 e düşmüştü. Bir de Tsh değerinin yanı sıra Serbest T4 değerinin de normalin altında olmaması gerek. 0.94 ün altına düşmüş benim mesela T4 bu ay. Sürekli takipteyiz o yüzden.
Stmom ozydm benim onlarda bakılmadi henüz o yüzden yarim yamalak kaldi hersey bir dahiliye ile görüşüp yaptıracağım kısmetse yakin zamanda
Burcuckmk Stmom dahiliye doktoru bana 2 bucugun altinda olursa iyi olur demisti hatta degeri 2 de tutarsak daha iyi olur demişti bi dahiliyeye sor usg çektirip anti tpo denilen bi tahlil var ona bakip karar veriyor troid dusuk mu yüksek mi diye
Stmom Burcuckmk tesekkur ederim doktor bu tahlili verir diye düşünüyorum vermezse de özellikle isterim😊🌸