Kizlar tsh 2.98 çıktı sizce deger yuksek mi?
Kadin dogum doktorum hersey normal dedi ama ben pek önemsediğini düşünmüyorum. yeni değiştirdim doktorumu cok ilgisiz geliyor. Pihtilasma vs.tarzinda sorun yaşıyorum sanırım , araştırılıyor suanda tahlil sonuclarimi bekliyorum o yüzden doktorumu değiştirmedim farkli bir doktora gitmedim henüz.
Tahlil sonuçlarından sonra yaptigi yorumlara göre karar vereceğim bu çıkan tsh amh vs.tarzindaki hormon testlerimi whatsaptan gönderdim normal yazıp gecti. Sizce nasil doktora gitmeli miyim bir fikrim yok 😏