Nurr_1 şunu diyeyim bir kızım var altı yaşında diğer kızıma hamileyim şükürler olsun ki sağlıklı o da hayırlı evlat olurlar inşallah kime 2. De kız desem anında teselli etmeye çalışıyorlar insanlar gerçekten ruh hastası buna inanıyorum ben.Ha bi de olsun 3. De oğlan olur diyorlar sanki bunu oğlan olsun diye yaptık 3. Düşünmüyorum deyince olur mu öyle oğlan lazım illa diyorlar değişikler sanki garantiyi bunlar veriyor valla kızlarımı okutup insan etmek tek hayalimiz eşimle…