Benim daha çok yeni ama kız senesi olduğunu söylediler bir de oğluma göre bundaki aserme durumum daha farklı olduğu için kızım olacakmış gibi hissediyorum çok ta istiyorum Rabbim hayırlı ve sağlıklı bir şekilde kucagimiza almayı nasip etsin cinsiyet çokta önemli degil🥰