sehri_hzr cahiliye devrinde de öyleymiş ya, Kuranda bile geçiyor onlara kız çocukları olduğu müjdelenince öfkeden yüzleri simsiyah kesilirdi ne yapacaklarını bilemezlerdi diye, buda cehaletin bir başka formu yapacak birşey yok o insanlara kendi hallerine bırakmak lazım siz onları takmayın bile bence, bu şekilde değerlendirin onları