KezibanUan hiç moralini bozma Canını sıkma canım benim 3 yaşındaki oğlum yarık dudaklı doğdu 5 aylıkken estetik oldu çapada ve hiç belli bile değil. hamilelik boyunca hiç yüzünü göstermedi ultrasonlarda hep eli ağzındaydı.doğumda sürpriz oldu bize. yani daha sonrası için korkulacak bir durum yok damakta yarık yoktu bizim sadece dudaktı.bu şekil doğan çocuklar çok zeki ve şanslı doğan çocuklar rabbim dermansız dert vermesin önemli olan bu.hepsi geçiyo hiç bir sıkıntı olmuyo.