Esra_38 merhaba dogdu cok sukur bi sure yenodoganda kaldi sonra eve ciktik
biberonla dik konumda besliyorum
damagina damaklik yapildi beslenirken onu kullaniyorum
medela haberman biberon ve dr brown yarik damak dudak biberonunu kullaniayorum
benim ilk bebegim o yuzden hcbseyi olmayan bir bebek nasil baklir bilmedigim icin cok bir kiyaslama yapamicam ama cokta zor degil rabbim veriyor kolayligini
beslediktem sonra ya 20 dk dik tutuyotum yada yan yatiriyorum reflu yatagi aldim cok isime yariyor tavsiye ederim