ballicoreklerim ipekgul merhaba bebeğiniz o söyledikleri şekilde mi doğdu acaba ayni şeyi bana da söylediler
ipekgul ballicoreklerim hayır canm yarık damak ve yarık dudak. çenesi küçük ve çok geride demişlerdi öyle doğmadı
ballicoreklerim ipekgul böyle seyler okudukça lütfen diyorum inşşşalah bizimde öyle doğmaz cok teşekkür ediyorum rabbim evladınıza bağışlasın bizimki de öyle sağlam bi şekilde doğsun inşşşalah ❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
butterfly35 ipekgul canım benim kızımada detaylı da çift taraflı yarık dudak dendi. Senin bebeğinde dudak damak ve çene kısmı için söylenmiş sanırım. Hepsi mi yanlış teşhismiş? Hiç biri yok muydu doğduğunda?
Snem-02 Kbr merhabalar bebeğinizin son durumu nedir benim de bebeğim yarık damak doğdu çok endişeliyim
Kbr Snem-02 merhaba geçmiş olsun benım oğlum sımdı 4 yasında 1 yasına kadar operasyonlarımızı olduk hakan ağırda hamd olsun cok memnunuz hersey geçiyor inanın
Ipekcntrk KezibanUan benm bebegım Ddy😔 37 haftam cok araştırdık amelıyat olucak doğmasını beklıyorum hayırlısı ile
Snem-02 Kbr gönderime yanıtınızdan ötürü çok memnun oldum çok teşekkür ederim. Şuan konuşma ve işitmesinde bir sorun var mı ? En çok endişem bu yönde 🥺
Evhamlianne92 KezibanUan yani benim 2 kuzenim yarik dudak dogdu hatta biri ameliyat oldu estetik acisindan bebek yasta oyle elzem bir sey degil kafana taktigina degmez. Allah baska dert vermesin
Kbr Snem-02 çok şükür hiçbir sorun yok konusmada sorun olduğu zaman da zaten konusma terapileriyle düzeliyor sıkıntı etmeyin işitmesinde sorun olanda ben hiç duymadım zaten bu işitme ile ilgili bir rahatsızlık değil hersey gecıcek emin olun