Gulsurmeli Civciv222 Yolun başındasınız gerçekteeen🥰🥰 sağlıklı bir şekilde geçirin hamileliğinizi ve sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın inşAllahh 💕
Gulsurmeli 3prensesannesiii sağlıkla kavuşuun inşAllah 💕burdan sonrası hızlı geçecekmiş gibime geliyor sanki 🤭🤩
3prensesannesiii Gulsurmeli Hepimiz sağlıklı sahatli kucağımıza alalım inşallah 🥰aynen canım bundan sonrası hemen gelir geçer
Gulsurmeli Vitaesmorte Bak bu ben sadece eşyalarını aldım bebek arabası falanda kaldı mesela birde doğumum annemde olacak diye herşey annemin evinde 😂
umutunannesii Gulsurmeli bende bı an önce bu postu açmak istiyorum valla 😄 bizim daha 116 günümüz var
Gulsurmeli umutunannesii Bak bu yorumu bende çok yapmıştım zaman geçmiyoor diye yazıyordum hep ama geçiyor sadece aşırı derecede sabırsızlanıyoruz içimizdeki heycana ne yazık ki engel olamıyoruz 😂😂
Esekoldurengunes Son 49 😮 Bizim bebek geçen hafta bir gelmeye yeltendi ama engelledik. 49 gün durur inşallah içeride 😂 Biz de odamızı tamamlayıp hastane çantamızı hazırlayabiliriz inşallah rahat rahat 😊
Gulsurmeli Esekoldurengunes Sabırsızlanıyoruz biz ama vakti zamanı dolunca gelsinler inşAllah sağlıkla kucağınıza alın inşAllahh 💕💕
elediyebiri Gulsurmeli Evet Benim bebegim Bir de icerde Cok durmak istemiyor 🙈😂 disarisi ona daha eglenceli geliyor 😂😂
Gulsurmeli Fatma12345 Doğduğunda rahatlıyıcaz sanırım başka türlü olmuyoor 😂Sağlıkla kucağınıza alıın inşAllah 💕🌺
Deniz1634 Gulsurmeli Amin inşallah ama son zamanlar hiç gecmiyo diyorlardı çok doğruymuş. Hayırla sağlıkla geçsin zaman inşallah hepimiz için.