Gulsurmeli teşekkür ederim evet gebelik diyabeti diyorlar ilk testimde çıktı ikinci testimde çıkmadı kafalar karışık biraz tecrübeli diyorlar ama inanın hiç tecrübem yok bunda daha yeni yeni anlıyorum çoğu şeyi kısa zaman geçmesine rağmen unutmuşum ama tabii bunda daha bilinçliyim ben bebek hareketlerini çok aşağıda hissediyorum sizde de öyle mi acaba?