İlk öğrendim 4+2 regl gününe göre hemen doktora gittim. Kan verdim sonucu beklemeden yat bir bakalım kese var mı dedi. Baktı kese yok dedi tabi benim ilk bebeğim ne bileyim önce kese olur sonra bebek, kalp atışı vs. O zaman idrar kiti yanıldı sandım neredeyse gidecektim. 1 hafta sonra gel dedi. 5+3de gittim ama bildiğiniz paranoya sekildeyim acaba görünür mü ya dış gebelikse, ya boş gebelikse diye diye. Görünce de 2hafta sonra gel dedi bu kez de ya kalbini duymazsam diyerek geçti günlerim 7+3de kalp atışını duydum. Hamilelik insanı paranoya ediyormuş ama hep olumlu düşünün 1 hafta 2 hafta geç olsun ne olacak önemli olan güzel ilerlesin de. Şimdi 18. Haftamıza giriyoruz cimcime kızımla 🙈