Byby99 Ya neden beklesin ki. Bir daha gider bebeği görmeye ve kalp atışını duymaya. Belki dış gebelik, belki kese var etrafında da bir problem var ilaç kullanması gerekicek belki hiç bişey yok sadece içi rahat edicek. Zaten hemen folik asit başlıyorlar gebelikte her günün anın kıymeti var. Neden şimdi 3 hafta belirsizlikle beklesin? Biraz mantıklı yönlendirmeler yapın, her ihtimali düşünerek.