pia34 sormayın bide benim 11 yaşında bir kızım var 6,5 senedir istenilen bir gebelik biz tam aşılamaya geçecekken sürpriz oldu bizede bugün eşim doktora nasıl soruyor bebek gözükmedi diyince kötü bişey yok değil mi diye bende biraz tuhaf oldum inşAllah haftaya görürüz 🙏