Annesininkuzusu01 Kızlar 4+5 haftalık hamileyim yarın ilk kez doktora gidicem eşim çok sabırsızlanıyor hemen gidelim diye tutturdu yarın HCG tahminen 300 civarı olacak acaba keseyi görebilir miyiz vajinal ultrason ile?
Seztu Annesininkuzusu01 ben bugun gidecegim 4+6 haftalığım görürse sana söylerim 😇 ama tahminen görmez 5 haftalıkken diyorlar genelde
Cicilibicili Annesininkuzusu01 canım betan biraz daha artmalı. Erkenden gitme çünkü bu sefer görrmediğinde de insan panik oluyor. Hesapla 2 günde bir 2 katı olacak şekilde 3000 ve üzeri olduğunda gidersiniz
Krizantem_ Annesininkuzusu01 300 civarıyken görünmesi imkansız benim de ilk test yaptırdığımda 340 yada 380lerdeydi. O haftaki randevumu iptal edip gelecek haftaya almıştım foruma görünmez yazmışlardı. Gitmeden 2 gün önce de 2000 küsürlerde olmasına rağmen karından görünmeyip alttan bakmıştı bence 1 hafta sonraya al randevunu biliyorum beklemek çok zor ama gitsen de bir şey olmayacak anca beta testi yaptırır.
Zehra516 Annesininkuzusu01 görünür canım bendede aynısı oldu sadece alttan bakıldığında görünüyor bu haftalarda
Annesininkuzusu01 Cicilibicili Ah eşim bir sabretse bu gidişle biz 3 hafta boyunca doktordayız kalp atışı duyana kadar rahat etmem diyor😂
Seztu Annesininkuzusu01 240tı canım susn kaç bilmiyorum ama folik asit bitti onu almaya geldim hemde bakar belki
Zeynepn Annesininkuzusu01 canım ben tam 4+6da gördüm ama benim betam 5000 lerdeydi. Adetim 9 gün geçmişti.
Mavi34 Annesininkuzusu01 beta 1500 u geçince alttan gorunuyor kese 3000 i geçince de karından gorunuyor
2pati1baby Annesininkuzusu01 sürekli kurcalanmakta kendini hamileliğin başlarında iyi bir şey değil.5. Haftada kese 7. Haftada kalp atışını duyarsınız.Eşiniz biraz daha beklesin 🙂
glbyzksr Annesininkuzusu01 ben 4+6 da gittiğimde karından vakti 4mm bir kese göründü iki hafta sonra gel tekrar dedi ama beta değerim 1425 ti o zaman benim. Cumartesi tekrar gittik kese de bebek de göründü. Kese görünmese bile belki ilaç falan kullanmanız gerekebilir benim hemen ilaç başladı mesela doktor. Bir doktora görünmek faydalı.
bsrabozkurt Annesininkuzusu01 çok zor bir ihtimal. Bende görememişlerdi değerim 900lerde olmasına rağmen. Tam 7 haftalıktı benim görüldüğünde kalp atışı ile birlikte 🥰