denizmanzarasi
Inş.hepimiz güzel sonuçlar alırız canım.
Bu ay olmaz gibi geliyor.
O bahs ettiğim belirtiler gitti, normal adet belirtileri var, her an geldi gelecek gibi.
Bende pek akıntı olmuyor da, ağrı çok oldu hem derinden bi hassasiyet, oyulma gibi, hem de yumurtalıklarım sanki ağrır gibi.
Seninde bu şekilde miydi hissettiğin?