Esrali66 aaa öyle mi, hayırlı olsun, kaç haftalık minik:)
inş canım sağ salim ilerler bu defa.
Dualarımda olacaksın.
Benim bi kaç günüm var, her an af edersin kan geldi gelecek gibi oluyor, o yüzden ümidim yok bu ay, sende de böyle belirti olmuş muydu hamile kaldığında?